Prodejte svou nemovitost jako profesionál

Prodejte svou nemovitost jako profesionál

Prodáváte-li nemovitost, nejspíš váháte nad tím, zda to úspěšně zvládnete sami. Možné to určitě je. Jak na to?

Kdy a proč se vyplatí prodat nemovitost?

Prvním bodem je zodpovědně rozvážit samotnou nutnost prodeje. Tedy rozmyslet si, zda k tomuto kroku přistoupit musíme. To se primárně odvíjí od otázky, zda potřebujete prostředky vyplývající z prodeje nemovitosti pro účely jiné.

Jinak se může jednoduše vyplatit ji držet a smýšlet strategičtěji. Prodej má svůj význam zejména v době nízkých úrokových sazeb, které zvyšují poptávku po nemovitostech a tím i jejich cenu. Což je právě v období aktuálním.

Celou transakci také nemalou měrou komplikuje, pokud je vlastníků více. Ať už se jedná o dědice anebo o rozvádějící se manžele, rodinné nesváry bývají v nemalém procentu případů tím, proč se potřeba najít nemovitosti nového majitele zablokuje. Nic z výše uvedeného se vás netýká? Můžete začít.

Hlavní důvody, proč neprodávat v doprovodu realitní kanceláře, je určitě úspora financí. Mnoha lidem se jednoduše nechce zaplatit provizi makléře. Navíc nemalou měrou riskujete, že provize nebude vynaložena příliš účelně, jelikož narazíte na neseriózního zprostředkovatele.

Jak prodat nemovitost?

Prvním důležitým bodem je stanovení kupní ceny. Tu můžete realisticky odhadnout na základě porovnání s jinými obdobnými nemovitostmi ve stejné lokalitě.

Druhým nástrojem je představení vaší nemovitosti. Tedy samotný inzerát popisující nejdůležitější parametry v doprovodu přitažlivé vizuální prezentace. To by měly být mimo jiné dostatečně kvalitní fotografie. Využít se však vyplatí i moderní nástroje, jako je videoprohlídka nebo virtuální prohlídka.

Vybrat si také musíte, kam svůj inzerát umístíte. Čím více lidí jej uvidí, tím vyšší šanci máte, že se najde potenciální zájemce ochotný akceptovat vaši cenovou nabídku. Svou inzerci tak například můžete umístit na server www.naprodejdomy.cz.

Připravte se také na telefonická a osobní jednání. Vyplatí se být komunikativní, ochotný a trpělivý. Na potenciálního kupujícího tím vy a nevyhnutelně s tím i vaše nemovitost působíte mnohem lépe. V prodeji sehrává rozhodně roli i první dojem a také emoce.

Přidat komentář

Populární příspěvky

Cookies
Cookies
18 června, 2024
Podmínky
Podmínky
18 června, 2024
Sledujte nás na sociálních sítích
Copyright © 2024 Na prodej domy